Prima pagină > Uncategorized > Trimiteti copiii sa vada tenis adevarat la Sibiu Open 2013

Trimiteti copiii sa vada tenis adevarat la Sibiu Open 2013

Desi in ultima vreme n-am mai scris pe blog (uneori)  fiind ocupat cu activitatile din programul ecologic „Scoala pentru o Romanie Verde” (de a carui rezultate sunt tare mandru) sau din actiunea „Pauza de educatie fizica” sau pur si simplu ocupandu-ma cu „Vacanta Mare in familie”.
De mult n-am mai reusit sa petrecem o vacanta asa frumoasa. Am prins si o mica excursie de cateva zile la Turda (Cheile Turzii, salina Turda) si chiar o saptamana in Ungaria.In Ungaria am fost la Het Csillag, o locatie care ne place tare mult pentru ca avem la dispozitia noastra sauna, piscina, jocuri si mai ales… 2 terenuri de TENIS.
Unde in fiecare zi am putut sa ne distram cate 2 ore, eu si fetele mele nazdravane, Ioana si Tania. Care amandoua fac tenis. Ioana de 4 ani si jumate, iar Tania de 1 an.
Asa ca va-nchipuiti de ce m-am lansat in scrierea acestui articol, imediat ce am primit e-mailul de la bunul meu prieten Chinezu, via Blogal Initiative.
Pentru ca la cat de innebuniti suntem dupa tenis toata familia, ar fi tare de tot sa petrecem un weekend la Sibiu,  si cu antrenor personal de tenis. Sau sa vedem semifinalele si finala concursului de tenis Sibiu Open 2013. Ce fericite ar fi fetele sa-i  vada dreapta lui Hanescu sau reverul cu o mana a lui Ungur si toti ceilalti mari jucatori de tenis🙂
Evident c-am p[refera weekend-ul cu training, cu ca la Satu Mare n-am avea antrenori buni, insa ar fi o experienta tare interesanta pentru noi. Ca veni vorba, Antonia, antrenoarea fetelor e o tipa pe cinste, care a jucat in circuit, cu mare lipici la copii. Numai sa vedeti ce-a fost in fiecare zi la antrenamente, la baza de tenis.
Acum c-am inceput sa scriu tare multe as putea sa debitez pe tema asta, insa sa nu uit sa va invit la competitia asta, tare faina care va fi la Sibiu, in perioada 21 – 29 septembrie.
Intrati aici pentru detalii:  www.sibiuopen.com,www.facebook.com/sibiuopen
Sau si mai simplu, urmariti filmuletul de prezentare:

De ce-mi place asa mult tenisul?

  • pai pentru ca ambele fete il joaca de cateva ori pe saptamana, cu o placere greu de egalat
    Ioana:

    Tania:

  • pentru ca de cativa ani participam la concursurile pentru copii din zona, unde ne intalnim cam aceeasi parinti, cu aceasi pasiune: TENISUL. Si stam cate 2 – 3 zile.  In tribune, urmarindu-i pe viitorii  campioni! Si sa vedeti ce meciuri intre pitici, ce pasiuni, ce tragedii la infrangeri si cata mandrie la victorie.🙂
    Doar ce-am venit de la turneul de tenis de la Zalau, unde am vazut cativa copii extrem de talentati. Si unde Ioana a participat la 14 ani (Ioana are doar 13 ani) jucand cu curaj si incredere. Cel mai nostrim a fost cand un parinte mi-a povestit ca acum  3 saptamani, pe terenul 2, 2 fetite ceva m ai mari decat racheta, au stat pe teren mai mult decat de 2 ore. Era vorba de pitica noastra,Tania, care a jucat un meci de 2 ore si 20 de minute cu Andreea din Baia Mare. Scor 7 – 6, 7 – 5. Mare lupta:) Nostim a fost cand am ajuns la 6 – 6 si nu stiau cum sa joace mai departe.
  • sunt innebunit dupa tenis pentru ca de cativa ani de cand joc cu Ioana (care a inceput sa ma cotonogeasca) m-am abonat la tot soiul de cursuri video pentru tenis. Atatea am invatat …
  • si DA. Pentru ca joc si eu de 3 – 4 ori pe saptamana si daca m-ar lasa cred ca as fi in stare sa joc si cate 4 ore pe zi! Si dublu si simplu. Numai sa-mi vedeti dreapta, UCIGATOARE. Mai lucram un pic la serviciu si rever si gata…un jucator complet
  • cel mai interesant pentru mine la sportul asta numit TENIS este ca e un sport pe care-l inveti zi de zi, ca-n afaceri. Nu va dati seama cate detalii sunt la o lovitura de dreapta sau rever. De la priza, pozitia initiala a picioarelor, pozitionarea cu  pasi marunti, momentul loviturii, finalul loviturii. Ce mai, o adevarata stiinta…si nu glumesc deloc!!!

Hai GATA pe azi ca dupa aia exagerez. Poate mai scriem ceva zilele astea.

Insa va invit pe toti parintii sa veniti cu copiii sa vedeti meciurti adevarate, cu jucatori adevarati. E altceva decat la televizor!! Cu totul altceva… O experienta pe care  cei mici nu o vor uita. Si de ce nu, vor incepe sa se-ndrepte catre tenis. Doar mare grijam, ca tenisul e un sport tare frumos, insa si costisitor!!!
P.S. Cristi, prietene, sa punctezi bine articolul asta, pt ca chiar vreau sa merg la Sibiu si promit sa promovez concursul atat pe Zibo.ro, cat si pe FB, mai ales pe pagina Pauza de educatie fizica.
Si o sa scriu postari si de la fata locului. Chiar ma stiu cu sportul asta si-mi place la nebunie. S-o vezi pe Ioana cum joaca…:) iar cea mica, Tania, parca s-ar fi nascut cu racheta in mana.
Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

