Prima pagină > Eu, Zibo.ro si echipa Zibo > Pentru premiul primit, multumesc frumos….

Pentru premiul primit, multumesc frumos….

De obicei cand primesti un premiu, aduci multumiri celor care au fost langa tine si te-au sprijinit.  Pentru ca o stare de recunostinta intotdeauna te ajuta sa primesti si  mai mult decat ai primit.

Iar eu ma simt ca un adevarat premiant pentru rezultatele frumoase pe care le-am obtinut in 2012 cu Zibo.ro – un proiect devenit realitate atat de frumos, ca mi-i greu sa-l descriu in doar cateva cuvinte. Cel mai simplu e sa-l accesati si sa va dumiriti. 

Despre rezultatele foarte frumoase obtinute prin proiectul „Scoala pentru o Romanie Verde” a scris si Chinezu, acilea, pe blogul lui, insa un bilant complet al realizarilor din 2012 am publicat AICI. Merita sa-l parcurgeti sa vedeti ce actiuni frumoase am reusit sa organizam pentru copii in 2012.

 

Scoala pentru o Romanie Verde

Un program ecologic demarat pe 1 octombrie 2012 si care va continua pana la sfarsitul anului scolar 2012 – 2013.

Rezultatele din primele luni au fost cu mult peste asteptari, dovedind astfel ca si in Romania, cu putina vointa, cu foarte multa munca si pasiune poate fi organizata o astfel de actiune de o asemenea aploare, fara buget sau sprijin din partea marilor corporatii sau a guvernului.

Doar cateva date:

– am depasit 350 scoli inscrise in proiect
– doar in luna noiembrie am colectat 31.808 kg hartie
– desi suntem in decembrie,  ultima saptamana de scoala, iar vremea este groaznica pe alocuri, zilnic elevii din “Scoala pt o Romanie Verde”colecteaza intre 1500 si 2000 de kg de hartie
– am oferit cu sprijinul partenerilor si sponsorilor (e drept, cam putini pana acum, ca expunerea-i mica, bat-o vina) premii in valoare de peste 2.000 euro (multumim in primul rand celor de la Aqua Carpatica), bani ce se vor transforma in laptpopuri, excursii sau alte materiale pentru scoli si elevi. Premiile in bani se ofera pe baza unui miniproiect depus de scolile castigatoare.
– scolile participante au de primit ca urmare a hartiei si PET-urilor colectate si predate (la fiecare 10 t de hartie, scoala primeste 1000 lei) peste 6.000 lei; bani extrem de utili in dotarea scolilor participante

La asa rezultate faine se cuvine sa MULTUMESC:

  • extraordinarilor profesori care s-au implicat in aceste actiuni frumoase, reusind aceste performante exclusiv prin aportul si activitatea lor. Multumesc, multumesc, multumesc,…
  • minunatilor copii si elevi participanti cu mare voisosie la aceste activitati. Am fost mandru nevoie mare la fiecare email primit din partea profesorilor care ma anuntau cu ce entuziasm si voiosie participa copiii la actiunile Zibo.ro. Dragi copii, va multumesc, va multumesc, va multumesc,… sunt cel mai mandru de aprecierile voastre!
  • multumesc frumos parintilor (ziborieni inflacarati) care au permis si sprijinit realizarea acestor actiuni. Fiti mandri ca aveti copii frumosi, harnici si destepti. Si asteptati-va ca si in 2013 sa venim cu noi surprize si imbunatatiri in universul online al copiilor.
  • un mare MULTUMESC colegilor mei din echipa  Zibo.ro: Daniela, Anisoara, Robby, Cosmin, Iulia, Danut, Daniela C. si toti colaboratorii nostri
  • cel mai mare MULTUMESC, MULTUMESC, MULTUMESC catre cei mai tari colaboratori si parteneri in realizarea programului „Scoala pentru o Romanie Verde” si a actiunii „Pauza de educatie fizica„; e vorba evident de cei de la Aqua Carpatica: Valentina, Menotty, Claudia, Oana si evident acestui „efervescent si dinamic” om de afaceri care stie sa cladeasca branduri apropiate de oameni, domnul Jean Valvis.
  • de obicei, pe cei mai dragi ii lasi mai la urma… Multumesc marelui bonom cu privire de vultur, descalecat in blogosfera de pe la noi,  tocmai de pe meleagurile maramuresene. L-am numit aici pe bunul meu prieten Chinezu. De ce? Pentru ca a avut o incredere neconditionata in tot ceea ce am construit pe Zibo.ro si ne-a sprijinit de fiecare data!
  • le multumesc din suflet celor mai scumpe persoane din viata mea, care mi-au fost si cei mai buni consilieri in tot ceea ce am facut pe Zibo.ro. Evident, este vorba de cele 2 fete minunate, Ioana si Tania, care imi lumineaza fiecare zi. Si sa nu uit si de mama lor, colega mea de camera de 20 de ani, Delia cea blanda😀
  • MULTUMESC, MULTUMESC la toti prietenii mei, nu putini la numar, prieteni fara  a caror tovarasie viata mi-ar fi evident mai saraca si mai searbada. Nu m-apuc sa-i nominalizez pt ca ar fi prea multi si tare mie teama ca Google ar percepe asta ca o tactica SEO negativa😀.
  • iti MULTUMESC tie, pentru ca ai avut rabdare sa citesti tot acest articol. Te rog, lasa-mi un comentariu, sa stiu ca ai fost pe-aici😀

MULTUMESC, MULTUMESC, MULTUMESC!!

  1. Ianuarie 26, 2013 la 12:09 pm

    Succes in continuare tie si colegilor tai.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

