Prima pagină > Eu, Politica, Zibo.ro si echipa Zibo > TU ce faci ca sa schimbi ceva in Romania?

TU ce faci ca sa schimbi ceva in Romania?

  • „Tu ce-ai vrea  sa se  schimbe in Romania?”
  • „Ce-ar trebui sa se  schimbe in gandirea celor care conduc Romania?”
  • „Cum vezi tu Romania de maine?”
Sunt intrebari pe care in diferite forme le-am auzit pe toate posturile TV, la emisiunile dedicate Zilei Nationale a Romaniei, de 1 Decembrie.DA! Trebuie sa mai schimbam cate ceva. Insa de ce tot altcineva „ar trebui” sa faca ceva?

Eu imi permit sa va intreb altceva?
TU ce faci ca sa schimbi ceva in Romania?
Fapte mici, la prima vedere marunte,  pentru ca astea fac ca Romania sa se schimbe. Pentru ca eu cred ca toate actiunile mai mici sau mai mari, care urmaresc sa produca ceva pozitiv, fac cu adevarat ca Romania sa se schimbe. Sa se schimbe in bine!
Si ca sa nu par ipocrit,  voi raspunde si eu la propria-mi intrebare:
Ce fac eu sa schimb Romania?
Construiesc cu pasiune un proiect online:  Zibo.ro –  o platforma interactiva dedicata copiilor; platforma actiunilor frumoase pentru copii.
Acum, da-mi voie sa te intreb si pe tine:
TU ce faci sa schimbam Romania??
  1. Vasile
    Decembrie 19, 2012 la 10:33 am

    Pot sa va fiu de folos cu un copac pe nume Paulownia ( copacul de smarald ) . Creste repede, are lemnul imnifug, drept , in 3 ani ajunge la 5-6 metri……este foarte rentabil……elibereaza si certificate verzi…..

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

