Prima pagină > Actiuni ecolopgice, C.S.R., Eu, Zibo.ro si echipa Zibo > O scoala colecteaza hartie si castiga 400 de euro intr-un program ecologic denumit „Scoala pentru o Romanie Verde”

O scoala colecteaza hartie si castiga 400 de euro intr-un program ecologic denumit „Scoala pentru o Romanie Verde”

Cam asa cred ca ar suna titlul unui articol de ziar care ar relata despre aceasta actiune ecologica care incepe sa-mi placa tot mai mult.

Si cum sa nu-mi placa daca doar in luna noiembrie am colectat 31.808 kg de hartie?

Acuma, credeti-ma ca am intrebat si-n stanga si-n dreapta (inclusiv l-am sunat pe prietenul meu Chinezu) sa vad cum suna sa colectezi intr-o actiune ecologica adresata copiilor o cantitate de 31.808 kg de hartie, intr-o singura luna.

Si toti mi-au zis ca suna… interesant,  ba chiar impresionant!

Si cum sa nu-mi placa din moment ce am asa parteneri minunati, ca cei de la Aqua Carpatica (desi, fie vorba intre noi, ca oricum nu citeste nimeni, cat m-or fi-njurat Menotty si Claudia de la Aqua Carpatica,…). Ce sa-i faci, sunt dificil, mai ales cand imi pun ceva in cap si vreau neaparat sa realizez. Ca suna bine cand spui „Scoala pentru o Romanie Verde„, insa numai eu stiu cate nopti nedormite cu gandul la toate aspectele actiunii. Daca o sa zic ca pregatesc actiunea de 2 ani, multi vor zice ca blufez, insa astai adevarul.

Si daca tot mi-am pus in cap sa organizez ditamai actiunea ecologica (deh, acuma dupa „Saptamana familiei,saptamana fara TV” am niscaiva experienta) nu ma las, si-i sun pe toti, pana obtin ce vreau: la scoli, sponsori, ministere, parteneri. … Bine, nu de unu’ singur, ci cu cei din echipa Zibo.ro, care simt eu ca nu tare ma iubesc intotdeauna🙂

Insa m-am intins la scris si am uitat chestia principala pe care vroiam sa o scriu in aceasta postare. Si anume ca datorita Aqua Carpatica, in fiecare luna oferim premii luna in valoare de 800 euro, scolilor celor mai harnice din program.

Eeeh, vreau sa spun ca am ramas paff cand am primit prezentarea de la dna Prof Radu Nicoleta,  prin care arata cum s-au organizat ei la scoala si ce vor sa faca cu banii obtinuti ca si premiu. (Sunt curios ce vor face cu banii pe care ii vor primi ca urmare a cantitatii de hartie predata; dar asta in alt articol, cu siguranta)

Va invit si pe voi sa urmariti prezentarea primita de la dna profesoara si sa-mi spuneti parerea:

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

