Prima pagină > Actiuni sociale si umanitare, C.S.R., Eu, Zibo.ro si echipa Zibo > O actiune mai faina si mai traznita ca asta, nu puteam organiza :)

O actiune mai faina si mai traznita ca asta, nu puteam organiza :)

N-am stare. Asta e🙂

Dupa ce am vazut ca programul „Scoala pentru o Romanie Verde” incepe sa „curga”tot mai bine si mai frumos (adicatelea am depasit deja 300 de scoli inscrise, colectam zinic peste 2 tone de hartie, ce mai, lucrurile incep bine de tot), m-am gandit si tot gandit, ca ar mai fi loc de o actiune faina.

Acum recunosc ca am ideea in cap de ceva vreme, insa nu-i venise sorocul.

Ideea mi-a venit acum ceva timp in urma, cand a aparut o stire pe la televiziuni (la stiri ma mai uit si eu) in care se spunea ca Romania se afla pe locul 3 in Europa la obezitatea infantila. Bai fratilor, sunteti nebuni??? Pai asa rau am ajuns? Pai unde-i viitorul tarisoarei noastre?? Ne-om trezi peste cativa ani ca n-om mai putea sa ne miscam pe strazi.

Si uite-asa s-a nascut idee cu „Pauza de educatie fizica„. Am facut ceva reserch, am aflat si ceva date (ingrozitoare pe alocuri), am sunat-o si pe Valentina de la Aqua Carpatica (pai, pe prietenii mei, pe cine altcineva) pentru ceva premii simbolice pentru scoli si…gata actiunea. Uite mai jos o descriere, pentru cei curiosi!

In doar 2 zile avem deja mai mult de 20 de scoli inscrise.

Abia astept sa vad prima actiune!! Va iesi o nebunie :)) Stiu eu sigur, ca asa a fost si la „Flashmobul copiilor”, de 1 iunie. Vezi mai multe…. A iesit asa misto, ca am ajuns si la Antena 3, in direct, cu emisiune special dedicata.

O sa le trimit stiri si acum, sa le vad reactia!!

Bine, sunt curios si de reactia sponsorilor care vor vrea sa-si lege imaginea de asa frumusete de actiune numa’ buna pentru CSR.

Am publicat si comunicatul de presa. Oficial, asa cum sta bine unei organizatii ca Zibo.ro🙂. Il pueti citi AICI.

Pe termen lung vreau sa transform actiunea intr-o platforma interactiva dedicata sportulu la copii; un loc unde sa se intalneasca federatii sportive, cluburi sportive, pe de o parte,  si profesorii de educatie fizica pe de alta parte. Nu de alta, dar daca vrem sa recladim sportul romanesc, obligatoriu sa incepem de la copii. Aviz amatorilor.

Asa ca, dragilor, trimiteti-va copiii la sport!! Va spun din experienta; ambele fete fac tenis. Aia mica, Tania, a inceput de putina vreme, dar tare ma bucur, ca ma cam mosteneste. Adica are un pic de inceput de …burtica. Nici nu vreau sa-mi mai amintesc ca acum vreo 5-6 ani si eu ajunsesem la 0,115 tone!!! Da, da, adica 115 kg. Era mai usor sa ma sari, decat sa ma ocolesti! Dar acum saptamanal fac sport de cel putin 4-5 ori pe saptamana (tenis de camp, of course, apoi ping pong, fotbal, alergari). Si ma simt excelent!!

„Men sana, in corpore sana”, asa cum spuneau strabunii nostri, latinii.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

