Prima pagină > Eu > Cum am scapat de oboseala din timpul zilei

Cum am scapat de oboseala din timpul zilei

Pentru ca petrec multe ore pe zi in fata calculatorului, de multe luni bune, pe la ora 15.00 – 15.30,  ma apucau niste stari de oboseala de-a dreptul enervante. Stari de oboseala care imi reducea serios randamentul si cheful de lucru.
De cateva zile am scapat de aceste stari de oboseala!
Am primit de la prietenul meu Nelu Sabadus, cunoscut in blogosfera sub pseudonimul de Albinuta Veninoasa, un borcanas pe care scrie „Energizant 100% natural”. Ingrediente: miere de albine, tinctura de propolis si polen proaspat.

Nu va spun cate mi-a povestit Nelu despre incarcarile lui de a ajunge la reteta potrivita,insa mai mult de gura lui, nu foarte incrazator, am testat si eu.
Dupa cateva zile, cu 2 lingurite dimineata, 2 la pranz si 2 seara, am inceput sa  ma simt plin de energie. Am scapat de starile de oboseala si pot lucra linistit si cu spor la construirea universului online al copiilor. Nu va mai spun ca au mai aparut si alte efecte colaterale benefice, care pot fi usor ghicite🙂.
In plus am convins-o si pe fiica-mea, Ioana, sa-l incerce, sa o ajute la tenis. Si culmea, nu stiu daca intamplator sau nu,insa duminica a jucat prima ei finala. Si inca ce finala!!! O finala de 2 ore si jumate, cu rasturnari de situatie si un tenis demn de o viitoare campioana la Roland Garros.
Doar ca am convins-o destul de greu, pentru ca primul strat din borcanas are un gust mai ciudat; ceea ce nu tare i-a placut Ioanei, care s-a cam strambat din nas. Insa am inlaturat frumusel stratul superior ce contine o spuma neplacuta la gust si am dat peste un continut cu gust de miere de albine, care dupa cum se stie, noua ne  place la nebunie.
Nelu zice ca energizantul are mult mai multe proprietati benefice, insa mie imi ajunge. Daca vreti sa aflati mai multe multe, puteti citi chiar pe blogul lui.

Categorii:Eu Etichete:
  1. Septembrie 6, 2012 la 5:59 pm

    :)) super ….si noi cautam o metoda sa putem munci mai mult si mai productiv! ar fi bine sa luam si noi un borcan la birou.

  2. Octombrie 10, 2012 la 11:22 am

    Dupa parerea mea cel mai bun energizant e chiar mielea cu polen si laptisor de matca. E energizant revitalizant si foarte sanatos, mai ales pentru ficatel.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

