Am fost in direct pe Antena 3

In ultima vreme nu tare am avut timp de blog. ocupat nevoie mare cu actiunile organizate de Zibo.ro, mai precis cu „Flashmob-ul copiilor”.

O actiune atat de frumoasa si cu impact imediat asupra profesorilor si parintilor; si mai ales asupra copiilor, evident.

Recunosc ca m-a surprins amploarea actiunii! Nu ma asteptam sa paerticipe atatea scoli; peste 250 de scoli, cu peste 20.000 de copii!  Nu-i impresionant?

Iar mesajele copiilor din cele aproape 100 de filmulete incarcate (si cateva sute de poze) au fost realmente coplesitoare.

Iar faptul ca actiunea a aparut la stirile de pe Antena 1, Realitatea TV, Romania TV, o sumedenie de posturi locale de televiziuni si mai ales faptul ca am fost invitat in direct la o emisiune de o ora pe Antena 3, emisiune dedicata actiunii noastre, m-au facut sa fiu mandru nevoie mare de ceea ce putem face pe Zibo.ro.

Ce sa mai spun de reactia colegei mele  Iulia, care imi povestea entuziasmata ca a urmarit impreuna cu parintii ei emisiunea, si a simtit aceea mandrie de a fi ziborian, de care eu le povestesc de vreo … 10-20 de ori pe saptamana (uneori pe zi🙂.

P.S. Promit ca voi scrie ceva mai des pe blog, nu de alta, insa aici pot scrie ceva mai „liber”. Pe Zibo.ro trebe’ sa fiu un pic mai oficial.

 

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

