Prima pagină > Eu, Zibo.ro si echipa Zibo > Voi cam ce cadouri pregatiti copiilor vostrii?

Voi cam ce cadouri pregatiti copiilor vostrii?

Maine e ziua Ioanei, fata mea cea mare. Asa ca trebuie sa-i pregatesc un cadou. Bine, cand i-am zis ca nu stiu ce cadou sa-i pregatesc raspunsul ei a fost: „Tata, cel mai frumos cadou este ca vei veni la ziua mea, asa ca…” Si sa stiti ca a vorbit tare serios. Asa-s fetele mele.

Probabil ca cel mai la indemana este sa aleg unul din cadourile personlaizate pe care le oferim pe zibo.ro: http://www.zibo.ro/mallul-copiilor/sponsor/CADOURI-PERSONALIZATE-pentru-copii-684

Va plac portretele in creion realizate de colegul meu Robi?

Această prezentare necesită JavaScript.

  1. Kaly
    Martie 24, 2012 la 9:52 am

    bravo robi

  2. ceban_t@yahoo.com
    Martie 24, 2012 la 11:22 am

    La multi ani Ioana! Iti doresc sa fii sanatoasa, se te bucuri de copilarie si sa fii fericita alaturi de parintii tai.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

