Prima pagină > Eu, Zibo.ro si echipa Zibo > Cum sa nu ai o zi buna cand primesti astfel de mesaje?

Cum sa nu ai o zi buna cand primesti astfel de mesaje?

 Buna seara,

Ma numesc DAICU NICOLETA LOREDANA, si am descoperit „planeta” voastra de putin timp. Am inceput sa o iubesc si m-am hotarat sa ma mut pe ea. Dragii mei este un site minunat, sunt la inceput si deocamdata mai umblu pe ici pe colo sa ma familiarizez cu sit-ul. As vrea sa va intreb daca poza fetitei mele a fost inscrisa corect de mine la Concursul Zibo editia a doua. Se numeste Bildea Kaliana Diana si am inscris-o in acest concurs cu poza „zimbet de inger”.  Daca se poate, as dori sa imi spune-ti cum as putea sa vad cate voturi are poza .

Am observat undeva pe site ca faceti precizarea cum ca daca dorim link personalizat sa va contactam pe aceasta casuta de e-mail. Eu as dori un astfel de link pentru poza zimbet de inger, din concursul Zibo editia a II a. Ce trebuie sa fac pentru asta?

   Pentru alte lamuriri unde as putea sa va mai contactez din cand in cand, am de gand sa raman la voi mult si bine…

    Va pup dulce ….tinem aproape…astept cu nerabdare raspunsurile dumneavostra…

Nicoleta Loredana

E un mesaj pe care l-am primit pe email azi dimineata. Si-mi ridica moralul sus, sus, atat de sus ca imi da noi resurse de a continua in creearea si consolidarea universului online al copiilor.

Urmeaza surprize tot mai interesante si mai ales urmeaza cea mai tare actiune din acest an:

„Saptamana familiei, saptamana fara TV”, 2- 6 aprilie 2012.

 

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

