Prima pagină > Actiuni sociale si umanitare, Eu > Un weekend excelent!!

Un weekend excelent!!

Dupa ce aseara am chefuit cu prietenii, astazi stau cu o ceasca de ceai verde si navighez pe internet.

Si uite-asa am gasit cateva pagini pe Facebook tare faine:

https://www.facebook.com/citate.preferate

https://www.facebook.com/pages/Soare-pe-strada-mea/255565144504305

 

Plus un comunicat de presa a celor de la „Cercetasii Romaniei”, despre „Scoala altfel”: http://www.comunicatedepresa.ro/inside-brand/cercetasii-romaniei-sustin-scoala-altfel/

O organizatie extrem de interesanta si cu activitati foarte interesante pentru copii.

Poate ii voi contacta saptamana viitoare, poate reusim sa colaboram pentru activitati comune. Nu de alta, dar dupa ce am reusit sa oferim INTRARE GRATUITA la peste 250 de muzee si gradini zoologice, pentru toti copiii, in data de 3 aprilie, tare ma bate gandul sa mai organizam cateva actiuni; poate ceva pe ecologie. Nu zic nimic, intai sa stabilim detaliile🙂

Acestea fiind spuse va doresc un „Weekend minunat”, alaturi de cei dragi! Ca eu asa o sa fac. Cred ca o sa-mi iau colega de camera (de peste 17 ani) si o sa plecam la o piscina; un pic de sauna dupa cheful de aseara parca nu strica.

Voi ce planuri aveti?

P.S. Cea mai mare bucurie am avut-o cand am aflat ca s-au strans banii pentru Stefanut. Abia astept saptamana viitoare vesti de la Stefania.

 

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

