Prima pagină > Eu > Cine-i negrul care-i in poza cu Ioana?

Cine-i negrul care-i in poza cu Ioana?

De vreun an de cand am inceput sa pregatesc actiunea umanitara „Schimb de jucarii” si spectacolul din 25 februarie impreuna cu Cabral, Ioana, fetita mea cea mare, m-a tot batut la cap ca ea vrea o poza cu Cabral.

Uite ca acum are in sfarsit o poza cu Cabral:

Cabral cu IoanaGhiciti cine e negrul care apare in poza cu Ioana

Ei bine, abia astept sa treaca vreo 9-10 ani, cand Ioana va ajunge mare campioana la tenis si sa ma sune Cabral ca vrea si el o poza cu Ioana:)))

Gluma, gluma, insa eu chiar cred ca oricine, cu perseverenta in a invata, placerea de a munci si multa-multa pasiune poate ajunge acolo unde isi doreste.

Categorii:Eu Etichete:, ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

