Imi cer scuze

Cu emotii, dar am trecut si peste ziua de sambata.

In final am reusit sa organizam un spectacol reusit cred eu, mai ales prin participarea lui Cabral.

Astazi in fata unui notar am numarat si banii stransi: am reusit sa strangem 5.077 lei pentru Stefanut.

Despre spectacol puteti citi mai multe pe articolul de pe Ziblog Press.

In acest articol ar fi trebui sa aduc multumiri celor care ne-au sprijinit in organizarea, insa ar fi mult prea lung articolul asa ca ma multumesc sa le multumesc:

  • copiilor, educatoarelor si parintilor care au participat la spectacol
  • NVTV si toata echipa. In special lui Razvan care e un tip deosebit
  • Raluca si Mihaela, care alaturi de Cabral au prezentat specacolul
  • Edmont Dragos si colegii lui care ma-u impresionat prin gestul lor
  • prietenul cu mierea de albine
  • Consiliului Judetean Satu Mare, in special dlui Adrian Stef
  • apoi bineinteles, sponsorilor: Hotel Aramia (care a asigurat si cazarea lui Cabral), Gerodar (afise, invitatii), Rest. Moara cu Noroc (pizza pt. copiii care au participat la spectacol)

Insa cel mai mult simt nevoia sa-mi cer SCUZE:

  • copiilor si parintilor care au indurat frigul in sala de spectacole
  • doamnelor educatoare pt. ca am limitat timpul pt. fiecare aparitie
  • lui Aldo si celorlati  invitati carora nu am apucat sa le multumesc
  • lui Cabral, pt. ca amandoi am vrut ceva „mai mult”
  • lui Raluca si Mihaela, ca am uitat sa le pun pe afis
  • colegilor mei pe care i-am „violentat” in aceste zile
Sper sa fiu inteles pentru toate aceste lucruri.

Nu-mi cer scuze oamenilor politici care datorita frigului din sala NU au putut participa la evenimet. Asta, din cate am inteles, si pt. ca Stefanut, copilul pt. care am strans bani, nu e satmarean. Dar despre asta in alt articol.

 

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. Februarie 28, 2012 la 9:03 am
  2. Martie 9, 2012 la 9:53 pm

Lasă un răspuns

