Prima pagină > Actiuni sociale si umanitare, Eu, Zibo.ro si echipa Zibo > Am emotii pentru spectacolul de sambata

Am emotii pentru spectacolul de sambata

Mai sunt 2 zile pana la spectacolul de sambata, 25 februarie. Spectacol umanitar, organizat la Satu Mare, cu sprijinul si participarea extraordinara a lui Cabral. Sper sa putem strange suma necesara lui Stefanut.

Insa recunosc ca am inceput sa am  emotii:

  • daca va fi vremea buna astfel ca satmarenii sa poata participa la spectacol
  • daca „oamenii de bine si cu bani” vor fi prezenti si ne vor sprijini
  • sper ca in sala sa nu fie foarte frig si spectatorii sa aprecieze un superspectacol oferit de Cabral, Aldo Blaga si ceilalti.

Spectacol umanitar

Cele mai mari emotii vin din dorinta de a reusi sa colectam suma necesara lui Stefanut.

Daca ma gandesc la reusita de acum 3 ani, cand am strans mai multi bani fata de cati aveam nevoie pentru Sorinel, sunt increzator ca si de aceasta data va iesi bine.

Cred ca am cam facut tot ceea ce puteam sa fac pentru ca acest spectacol sa fie o reusita, asa ca …. Doamne-ajuta!

Ii astept pe cati mai multi satmareni la spectacol.

Insa oricine poate sa il ajute pe Stefanut.

Cum poti sa-l ajuti pe Stefanut?

  1. Vireaza in contul asociatiei „Zambet si suflet” a lui Cabral orice suma de bani cu care poti si vrei sa contribui. Fiecare leu este important.
    Lei: RO11 BRMA 0999100048624350
    USD:  RO11 BRMA 0999100048624447
    Euro: RO11 BRMA 0999100048624641

    Banca Romaneasca, Bucuresti

  2. Completeaza Formularul 230, completeaza-l cu datele tale personale, pune data, semneaza-l si depune-l la circumscriptia fiscala din orasul tau. Descarca formularul AICI.
  3. Trimite SMS la nr. 1393 (1,9 euro + tva)

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. Februarie 27, 2012 la 11:02 pm

Lasă un răspuns

