Prima pagină > De-a valma, Zibo.ro si echipa Zibo > Tu descarca si printeaza, iar copilul deseneaza: povesti animate pentru copii

Tu descarca si printeaza, iar copilul deseneaza: povesti animate pentru copii


Am reusit ca in Ajunul Craciunului sa ne tinem de cuvant si sa trimitem copiilor de pe zibo.ro primul episod pilot de povesti desenate (benzi de desene animate). Asa de bucuros am fost ca am primit o gramada de mesaje de incurajare, semn ca acestea au placut. Adevarul ca si arata bine. Daca i-au placut lui Tania, fetita mea cea mica, atunci e OK Inca m-a pus sa listez mai multe exemplare, sa le duca si la colegii ei, la scoala (e in clasa a Ia). Bineinteles ca m-am conformat. De la ea am primit un feedback de profesionits; care pagina se coloreaza mai greu, cam ce culori merg, etc.
Daca vreti ca si copiii vostri sa primeasca viitoarele episoade de povesti desenate, trebuie doar sa va faceti cont pe zibo.ro si apoi in profilul personal, la rubrica „copii” sa treceti numele si data nasterii acestora.
Vrei sa ne ajuti sa promovam desenele animate? Fii partenerul zibo.ro! Vezi mai multe detalii pe pagina Desene animate.

Desene animate

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

