Un copil, un copac

Un copil, un copacCand aflu cate o idee buna si care-mi place, una-doua reactionez.

Asa ca in momentul in care am aflat de „Proiectul Pespi Refresh”, atat prin Campania Blogal Initiative (prin intermediul carora am desfasurat si noi 2 campanii de promovare,  atat pentru „Schimb de jucarii” si „Concursul de majorete pt. nationala de rugby„, cat si pentru promovarea publicitatii pe zibo.ro), cat si prin intermediul prietenului nostru Cabral (impreuna cu care am organizat „Schimb de jucarii”)  din acest articol, in care am aflat ca face parte si din juriu.

Si pentru ca oricum pregateam un proiect pe teme ecologice destul de amplu, numit „Scoala pentru o Romanie Verde”, despre care va voi mai vorbi, -si in cadrul caruia vroiam sa organizam o zi a impaduririi, mi-am adunat redepe echipa zibo si am stabilit strategia pentru o actiune care deja ma entuziasmeaza si pe care o „simt” deja cum se va desfasura. O actiune atat de frumoasa incat e suficient sa va spun titlul

„Un copil, un copac”

si sa intelegeti despre ce e vorba.

Si daca mai urmariti si filmuletul urmator, atunci musai sa va placa si sa intrati AICI unde va rog sa dati click pe „voteaza”.

Votul TAU ne poate apropia de premiul de 20.000 dolari pus in joc de cei de la Pepsi (uite ca mai fac si corporatiile lucruri frumoase).

In momentul incare scriu acest articol suntem undeva pe locul 50, deci cu siguranta vom trece de prima etapa.

Insa in etapa a doua care va incepe din data de 27 octombrie vom avea nevoie de orice vot!  Din partea tuturor ziborienilor, parintilor si profesorilor.

Va iesi o superactiune.

Multumiri ziboriene.

 

P.S. Imi fac datoria de onoare in fata primului ambasador Zibo.ro, Chinezu, care ne ajuta de fiecare data cand apelez la el si postez si bannerul actiunii „Pepsi Refresh” , acilea, pe blogul ziborianului.

 

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. Octombrie 31, 2011 la 7:50 am
  2. Noiembrie 2, 2011 la 12:07 pm

Lasă un răspuns

