Prima pagină > Despre PR si marketing, Eu, Zibo.ro si echipa Zibo > Cateva motive pt. care am externalizat PR

Cateva motive pt. care am externalizat PR

Dupa o lunga perioada in care am incercat sa gasesc solutii interne pentru PR, am decis sa externalizam aceste servicii. Asa ca am incheiat un parteneriat cu Ovidiu Daramus, parteneriat care sper sa aduca rezultatele dorite in promovarea Zibo.ro si a actiunilor sale.

  • Are zibo.ro nevoie de PR?

E o intrebare retorica, of course.

In contextul noilor reguli de promovare, PR este obligatoriu pentru orice brand, indiferent de marime. PR devine o componenta importanta de promovare si cladire a brandului, parte componenta a marketingului brandului.

  • PR poate aduce mult mai multe rezultate in promovarea unor actiuni, ca cele pe care le pregatim noi din aceasta toamna:
  • “Schimb de jucarii”, 3-15 oct. 2011, in toate locatiile REAL din tara; actiune umanitara organizata impreuna cu vedeta TV Cabral
  • Concurs national de majorete, 7-8 nov. 2011, in toate locatiile REAL din tara. Echipa castigatoare va deveni echipa oficiala de majorete a nationalei de rugby
  • Expozitie de martisoare; parintii vor putea achzitiona martisoare create de copii, fondurile fiind folosite de fiecare scoala la proiecte proprii
  • Caravana Zibo
  • poate fi o baza solida pentru construirea  SEM. In promovarea uni sit, atat SEO, cat si SEM sunt extrem de importante. Bineinteles, si inscrierea pe directoare, etc. Daca la partea de optimizare pt. motoarele de cautare (SEO) inca mai avem mult de lucru pe zibo.ro, cred ca PR va avea un rol important in consolidarea SEM.
  • cu siguranta PR va multiplica publicitatea virala (buzz-marketingul) in jurul zibo.ro si actiunilor sale. Oamenii sunt mult mai predispusi sa citeasca (asculte, vizioneze) stiri editoriale, decat reclame. Notorietatea si increderea in zibo.ro vor creste cu siguranta. Nu va zic ce influenta a avut articolul din wall-street.ro despre zibo.ro.
  • De ce am externalizat PR?
  • pentru ca e mult mai placut sa lucrezi cu oameni care stiu sa se automotiveze
  • costurile sunt direct proportionale cu rezultatele
Si cel mai important motiv:
-L-am descoperit pe Ovidiu Daramus
Un tanar abia trecut de 20 de ani, care din primele zile mi-a demonstrat ca stie cu „ce se mananca: PR-ul. Are calitati care ma fac sa cred  ca va fi un partener al zibo.ro multa vreme de aici incolo.
Perseverent, cu bun simt, riguros, inteligent, cu talent la scris.
Urmeaza sa demonstreze ca stie sa-si cladeasca  si relatii, ceva mai multa organizare, iar rezultatele vor veni.
Si cel mai important: ii place Zibo.ro.
Ovidiu, bun venit si spor la ziborit!
  1. v
    Septembrie 15, 2011 la 12:21 pm

    Ovidiu Daramus??? Nici 20 de ani, de unde stie acesta cu ce se mananca PR??? Vai voua! Nu va vad bine,,,desi va urmaresc zbaterile!

  2. Septembrie 15, 2011 la 3:19 pm

    @v Deoarece nu ne cunoastem, orice discutie asupra persoanei si competentelor mele ar fi in van. Ce zici de ideea de a relua discutia la mijlocul lunii octombrie, dupa ce actiunea „Schimb de jucarii” e dusa la capat? Atunci putem dezbate pe cifre si rapoarte daca zibo se zbate sau nu, cat si daca „20 de ani=lipsa de profesionalism”.

  1. Septembrie 26, 2011 la 4:59 pm

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: