Prima pagină > Eu, Recomandari, Uncategorized > Ce v-amintiti din prima zi de scoala?

Ce v-amintiti din prima zi de scoala?

Buna dimineata, scoala draga!

Prima zi de scoala! Cate emotii, amintiri si nostalgii. Cine nu-si aduce aminte de prima zi de scoala?

Azi, am fost si eu cu Ioana, care intra in clasa a Va. Va fi prima generatie cu 5 clase de gimnaziu.

Din pacate Tania, care intra in clasa Ia, a pierdut prima ei zi de scoala, fiind inca internata la Cluj, de meningita. Nu-i bai, in cateva zile vom fi mai bine si vom recupera. Insa pierde una din cele mai frumoase amintiri din viata: prima zi de scoala.

Cine nu-si aminteste prima zi de scoala?

Mi-aduc aminte cu nostalgie de prima mea zi de scoala. Cu flori, cu draga mea invatatoare, cu accentul ei caracteristic (de etnie maghiara), cu parul alb si bunatatea-i din priviri.

Voi ce v-aduceti aminte din prima zi de scoala?

 

Post Scriptum

 Dupa masa am fost la sedinta cu parintii, pentru Tania. Invatatoare ii va fi tot Bianca Misca, care i-a fost invatatoare si Ioanei. O invatatoare super, profesionista, extrem de emotiva si cu reale calitati de pedagog. Si care pune un accent deosebit si pe dezvoltarea emotionala a copiilor, nu doar pe acumularea de cunostinte. Si bineinteles ca am fost mandru nevoie mare, cand a dat-o exemplu pe Ioana, care a fost olimpica nationala la civica si romana.

Ce m-a bucurat foarte mult a fost sa vad in chestionarul pentru parinti, in afara de intrebarile obisnuite (nume copil, nume parinti, profesie, ocupatie,etc) am dat si peste 3 intrebari interesante:

cate ore petreceti pe zi cu copilul d-voastra?

-cate ore sta copilul in fata televizorului pe zi?

-ii selectati programele TV?

De ce va aduc aminte aceste intrebari? Oare de actiunile noastre?

Ceea ce arata ca actiunile noastre incep sa-si arate roadele! Si ne-ajuta sa pregatim cu entuziasm si urmatoarele actiuni, chira daca pe parcurs mai apar si unele piedici.

  1. Septembrie 14, 2011 la 4:55 pm

    …cine nu-și amintește prima zi de școală?!
    Sincer: eu nu-mi amintesc această zi, dar…o recuperez an de an alături de copilele mele( două: să mi le țină D-zeu sănătoase și aproape!) și alături de elevii pe care- cu mare dragoste( și cu tot atâta răbdare)- îi îndrum an de an(…sunt ani bunicei!), proaspăt gimnaziști, apoi din ce în ce mai experimentați…
    Consider că Amintirea nu va suferi ținând cont de acestea. Ce ziceți?

    • Septembrie 15, 2011 la 12:56 pm

      Da, aveti dreptate. fiind inconjurata permanent de copii, e si normal.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

