Prima pagină > Eu, Uncategorized > Ce inseamna sa fii parinte?

Ce inseamna sa fii parinte?

Poze si imagini copii: Ce poti face cu un zambet
Dragilor, zilele astea, de luni incoace, am trecut prin clipe groaznice.

Doamne-ajuta, de ieri am inceput sa primesc vesti bune.

  • Ce s-a intamplat?
De vineri seara, Tania, fiica-mea cea mica, a inceput sa aiba temperatura si sa vomite continuu. Incepand de sambata dimineata, imreuna cu Delia (sotia mea), am dus-o pe Tania la medicul de familie (o doamna super, cu care suntem in relatii foarte apropiate), care a inceput sa-i administreze antibiotice si s-o monitorizeze de cateva ori pe zi.
Din pacate, starea Taniei nu s-a imbunatatit. Din contra: 3 zile n-a mancat, iar lichidele pe care le consuma, le voma imediat.
Luni dimineata am ajuns la urgente, la medicul pediatru, care o cunostea pe Tania (cu antecedente de deshidratari, datorita infectiilor urinare, de cand fusese bebe), care dupa ce ne-a blagoslovit bine, ne-a spus temerile ei, ca Tania ar putea avea meningita. (numai cand auzi cuvantul, te ia cu transpiratii!!)
Ei, bineinteles ca nu tare am crezut la inceput. E greu sa crezi ca ti se poate intampla si tie… Apoi a inceput sarabanda plimbarilor pe la spitalele din Satu Mare. La „Contagioase”  ni s-a spus ca nu-i nimic, asa ca ne-am intors la urgente pediatrie.
Intre timp, Tania ajunsese intr-o stare de deshidratare avansata, desi primise deja o perfuzie cu glucoza, cu niste dureri de cap ingrozitoare. Ea, care de obicei e plina de energie, nestamparata si guraliva, acum abia mai deschidea gura; palida, alba, fara vlaga…
Dupa ce am trecut pe la radiologie si tomograf, ni s-au adeverit cele mai negre temeri: tania avea meningita. Cu ceva sprijin am reusit sa o trimitem la Cluj, cu ambulanta, unde conditiile sunt chiar bune.
N-am sa mentionez aici problemele grave din sistemul sanitar, ci vreau sa subliniez 2 idei:
  1. Doar un parinte poate intelege starile prin care am trecut. Practic, aproape 6-7 ore am tinut-o pe Tania in brate (are vreo 32 de kg), simtind cum isi pierde energia si vlaga cu fiecare minut. Nu va spun ce-am simtit, ca mi-e imposibil.
    In astfel de clipe incepi sa-ti dai seama ce e important in viata: copiii, familia, sanatatea,  prietenii.
    Restul?! Aspecte adiacente care n-ar trebui sa ne influenteze starea interioara.Multumesc lui Dumnezeu ca de ieri am inceput sa primesc vesti bune. Chiar acum, cand scriu aceste randuri m-a sunat Delia (care e cu Tania la Cluj) sa-mi spuna ca rezulatetele analizelor au iesit bine!!! Tania e din ce in ce mai bine si sper ca luni, 12 spetembrie sa fie prezenta (era sa scriu „sa nu lipseasca”, insa mi-am dat seama ca era o gandire negativista) la prima ei zi de scoala (va intra in clasa Ia!!)
  2. In al doilea rand vreau sa multumesc medicilor si prietenilor care au fost langa noi si ne-au sprijinit in aceste zile:
    • dna dr. Doina Dragos, medic de familie
    • dna dr. Doina Costin, medic pediatru
    • dna dr. de la urgente pediatrie Satu Mare (nu i-am retinut numele)
    • prietenului meu, Adi Marc, manager la spitalul Satu Mare
    • medicilor de la Cluj de la „Contagioase”
    • si bineinteles, prietenilor nostrii; mi-ar fi imposibil sa-i amintesc, pt. sunt foarte multi. E extraordinar sa ai multi prieteni care sa te sustina in astfel de momente.
Multumesc la toti!
Si sa ne bucuram luni de inceperea noului an scolar. Sper din tot sufletul sa pot sa incarc poze pe www.zibo.ro cu Tania de la prima ei zi de scoala. Ioana va intra in clasa a Va!
  1. Septembrie 8, 2011 la 9:05 am

    Va doresc din inima sanatate , eu l-am tinut pe Mihai in brate cand avea temperatura 39 si mi se parea ca se topeste in bratele mele si devine din ce in ce mai moale, din fericire a avut doar o simpla amigdalita . Pe 12 incepem si noi scoala 🙂 , va doresc din suflet sa va bucurati de inceperea acestei noi etape din viata🙂

  2. Septembrie 8, 2011 la 11:56 am

    Va inteleg perfect si ma bucur ca v-ati impartasit din ganduri,ce-i drept pentru o situatie delicata dar stiu ca in astfel de momente ai nevoie de cei din jur. Saptamana trecuta am trecut si noi printr-o situatie asemanatoare ,am aflat ca fetita noastra are polipi,amigdalita,deviatie de sept,rosu in gat si pe deasupra voma incontinuu.Toate intr-o singura zi le-am depistat.Atunci am decis sa intrerup serviciul inca 1 an pentru ca va trebui sa o operam si are nevoie de mine.Nimic nu e mai important decat sanatatea copiilor nostri.
    Va sunt alaturi Domnule Aurel si va urez atat dumneavoastra cat si sotiei putere,ii urez Taniei multa sanatate si sa ajunga cu bine in prima zi de scoala,iar Ioanei mult succes in noul an scolar.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

