Prima pagină > Recomandari, Uncategorized > Un client BCR fericit cu #refinantare

Un client BCR fericit cu #refinantare

Cand am inceput campania #refinantare prin pagina dedicata produsului de refinantare de la BCR de pe http://www.zibo.ro, am promis ziborienilor ca cel care ne va trimite povestea cea mai interesanta legata de #refinantare va fi recompensat; poza copilului sau va aparea pe coperta Calendarului Zibo, editat in scopuri umanitare.

Va las pe voi sa cititi povestea pe care am primit-o:

Cu BCR economisesc bani de concediu

Sunt capul unei familii frumoase,proaspat intemeiate si incercam zi de zi sa ne facem viata cat mai frumoasa .Ma numar si eu printre practicantii unui sport national,acela de a contracta credite.De ce sa nu spunem ca in ultimul timp problemele cotidiene au inceput sa ne dea batai de cap si de unde ar putea sa inceapa aceste probleme decat de la datorii ,iar cele mai aspre datorii sunt cele catre banci.In 2008 am cunoscut o femeie deosebita cu care am hotarat sa imi impart viata .Doi bugetari care nu reuseau sa isi realizeze visele ce le aveau impreuna:de a-si face nunta si de a achizitiona o masina.Facandu-ne socotelile ,un imprumut era singura solutie.Am contractat un credit de 40.000 ron, pe 10 ani, cu rata fixa,dar au venit si alte cheltuieli iar la scurt timp am achizitionat un calculator printr-un card de cumparaturi apoi o extindere de card pentru a acoperi datoriile din timpul iernii.In total 700 ron lunar catre banci.La inceput totul a fost bine astfel incat sa ne permitem un singur concediu pe an timp de 7 zile dar totul s-a schimbat cand au avut loc taieri de salarii si veniturile au scazut brusc.Apoi a venit pe lume  un bebelus ce ne lumineaza zilele si pentru care suntem in stare de orice sacrificiu,ce necesita o ingrijire atenta si multe cheltuieli suplimentare.Totul mi se parea tot mai greu iar de concedii nici nu poate fi vorba.Sunt tata si sot si stiu care imi sunt atributiile dar nu am suportat niciodata gandul ca sunt datornic atatia ani dar mai ales sa nu am siguranta ca voi avea cu ce sa achit ratele si imi veneau in minte tot felul de idei: sa imi mai iau un job;si am incercat dar nu mai am timp liber sa petrec cu sotia si fetita mea,am incercat  sa pun bani deoparte,dar este imposibil caci abia platesc datoriile lunare. Totusi trebuia sa fac ceva care sa imi permita un pic de liniste si siguranta,care sa ma faca sa sper ca in aceasta vara voi merge in concediu.

Solutia a venit de unde nici nu te asteptai:de la ingerul de langa mine.Da!Fetita mea este inscrisa de catre sotie pe un site,un univers online al copiilor Zibo.ro, unde de multe ori m-am relaxat privind imagini cu bebelusi frumosi sau filmulete haioase cu copii.

Acum cateva zile un titlu mare avea sa imi deschida ochii spre o solutie salvatoare:” Refinanteaza-ti creditele prin BCR si petrece mai mult timp cu familia ta”.Astfel m-am indreptat catre cea mai apropiata sucursala BCR si am luat cu asalt primul birou de consultanta si iata ce am aflat:

Creditul de refinanţare SMART BCR, îţi adună toate creditele de la alte bănci la un loc, simplu şi gratuit si ai urmatoarele avantaje: 0 cheltuieli notariale, 0 comisioane bancare (analiză sau administrare), 0 cost de evaluare, 0 costuri pentru asigurare imobil, rată lunară mai mică, chiar dacă nu eşti client BCR,nu trebuie să prezinţi documente de la cealaltă bancă.In continuare puteti vedea o simulare a refinantarii acestui credit la BCR.

Si sa nu credeti ca vorbesc “vorbe” iata si simularea refinantarii creditului:

Credit

SMART BCR – Credit de nevoi personale cu garanţii reale pentru refinanţare credite de la alte bănci

Valoare totală credit 40.000 RON

Perioadă de acordare 25 ani (300 luni)

Dobânda variabilă în funcţie de indicele de referinţă ROBOR 6M, la care se adaugă marja fixă

a băncii (ROBOR 6M + 3%): 9,4%/an

Comision de analiză Nu se percepe

Comision lunar de administrare Nu se percepe

Cost evaluare apartament  Nu se percepe

DAE 15,50  ; Rata lunară  630,75 RON   ; Cost Total 75.692 Ron

Pot sa spun ca acum nu imi fac problem ca nu voi petrece un  concediu ca pe vremuri alaturi de sotie si fiica.Acum economisesc lunar 70 ron.

BCR –Bani Care-ti Raman,nu uitati asta!

Cu respect,

Un BCR-ist

Stroe Liviu Robert


  1. Niciun comentariu până acum.
  1. Iunie 29, 2011 la 7:46 am
  2. Iulie 5, 2011 la 9:08 am

Lasă un răspuns

