50 de fani, cu doar 2 euro

 Facebook a introdus la publicitate in afara de „Anunturi Facebook” si „Povesti sponsorizate”. O modalitate foarte buna de a-ti face cunoscuta pagina de prezentare de pe Facebook, atat fanilor, cat si prietenilor acestora.

Ai 3 optiuni:

  • Page Like Story
  • Page Post Story
  • Page Post Like Story
Despre cum poti folosi aceste optiuni poti citi un excelent articol scris de Florenta Danila, dupa mine unul din cei mai buni experti in Facebook din Romania.
Testez de o saptamana aceste aplicatii si in prima saptamana am obtinut rezultate remarcabile: in medie cate 50 de fani in fiecare zi, la un cost de aproximativ 2 euro/zi, la pagina zibo.ro de pe FacebookMi se pare remarcabil.
Insa asa cum zice unul din ambasadorii nostrii, Titus Capilnean, un excelent expert in marketingul online, sa nu ne imbatam cu apa rece, pentru ca nu e suficient sa ai multi fani, important este ca acestia sa interactioneze cu tine, sa devina utilizatori sau clienti.
  1. Flo
    Iunie 30, 2011 la 10:16 am

    Mersi de recomandare🙂, esti foarte dragut. Acum ti-am vazut articolul. Sunt cu mutarea si n-am mai verificat nimic pe net de cateva zile.

    • Iulie 12, 2011 la 5:57 am

      Cu placere. N-am vrut sa sune a compliment, ci mai degraba o constatare.

  1. Iulie 12, 2011 la 5:54 am
  2. Decembrie 14, 2011 la 10:34 am

Lasă un răspuns

