Prima pagină > Eu, Uncategorized, Zibo.ro si echipa Zibo > Si bloggerii cei mai cunoscuti sunt tot oameni

Si bloggerii cei mai cunoscuti sunt tot oameni

Da, sunt tot oameni, insa cei pe care ii stiu eu au si un suflet mare.

Cand am lansat zibo.ro (asta se intampla anul trecut, la inceputul lunii mai) eram un novice; bine, si acum sunt tot la stadiul de incepator, insa acum stiu ce nu stiu, ca anul trecut nu stiam nici ce nu stiam.

Am avut insa inspiratia sa incep sa invat pe rupte si apoi sa le cer parerea unor oameni care se pricep, adica ….bloggerilor.

Credeti ca m-a bagat cineva in seama?

Ei, as!! Pai daca nu ma stia nimei, cum sa-mi raspunda? De-aia partea de networking (creare a relatiilor) este foarte importanta. Se spune ca in viata este  important ceea ce stii, insa si mai important este pe cine cunosti si cel mai important este cine te cunoaste pe tine.

Am avut un noroc chior cu Chinezu, care pur si simplu intamplator isi lansase proiectul Sport Local la Satu Mare, la mine la restaurant, prin intermediul unor prieteni comuni. Omu’, ca sa folosesc o expresie de-a lui, n-a uitat si cand i-am cerut sprijinul mi-a sarit in ajutor si a inceput sa scrie despre zibo.ro, universul online al copiilor. Bine, se pare ca i-a si placut proiectul, intre timp devenind ambasador Zibo. Ideea cu ambasador a fost ideea lui si s-a dovedit una excelenta!

Da’ ce mi-am luat-o dup-aia, la comentarii si pe alte bloguri.. Nu dau linkuri, ca nu se cade..:)

Insa, incet si sigur, uneoari prea incet pentru mine, am inceput sa organizam diverse actiuni, care mai de care mai interesante:

Pe parcurs am inceput sa cunosc si alti bloggeri (via online, of course), unii dintre ei devenind ambasadori Zibo. Vezi lista din blogroll.
Asa i-am cunoscut pe Titus, Florenta, apoi Stefan Murgeanu si mai ales Andrei Rosca. Ca sa-i amintesc doar pe cativa. Ba chiar si Cabral.
Acum, ca sa fiu realist: mai e mult pana departe si probabil ca va mai dura pana le voi castiga increderea (deh, lucru mare in cladirea unei afaceri!).
Insa urmare a discutiilor avute cu cei mentionati, mi-am dat seama ca toti au o caracteristica comuna:
Au un suflet urias!
Pentru ca toti au urcat foarte repede; ce sa-i faci, online-ul poate multiplica, insa dupa o munca extrem de serioasa. Cine crede ca in online poti deveni vedeta peste noapte, se inseala amarnic.
Chiar daca au urcat serios pe treptele bloggingului sau antreprenoriatului, acesti oameni deosebiti au ramas cu picioarele pe pamant (si capu-n nori, ca sa poata visa in continuare) si se simte dorinta lor de a-i ajuta si pe altii.
Pentru asta, eu spun doar:
Multumesc!! 
Atentie!! Acest articol NU este un articol de „periat”, ci singura modalitate de a-i recompensa pe cei care ma ajuta in construirea universului online al copiilor.

 

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

