Prima pagină > Despre PR si marketing, Recomandari, Uncategorized > 4 ingrediente pentru reusita campaniei #refinantare

4 ingrediente pentru reusita campaniei #refinantare

Mi s-a parut foarte interesant faptul ca atatia bloggeri au scris despre acest subiect. Uite un bilant partial:

„Au cerut informații despre campanie 178 de bloggeri. Până duminică seara aveam 107 bloggeri care s-au înscris în campanie. Au fost scrise 180 de posturi de către bloggeri, ale căror bloguri însumează 500.000 de afișări pe zi. Pe twitter s-au înregistrat 1854 de mesaje, htagul #refinantare menținându-se constant în top 5 htaguri în aproape toate zilele în care s-a desfășurat campania. Iar ca bucătărie internă, am schimbat cam 750 de mailuri cu bloggerii înscriși (aici considerăm un newsletter trimis ca un singur mail).” Sursa: chinezu.

Care sunt „ingredientele” acestei reusite?

  • cred ca in primul rand notorietatea si credibilitatea prietenului noatru Chinezu au fost determinante pentru startul campaniei. Mai mult, cred ca lansand aceasta campanie si-a atins si alt obiectiv, acela de a consacra Blogal Initiative ca platforma de sprijin si afirmare pentru bloggerii din Romania. Jos palaria!
  • ideea de concurs a fost interesanta si atractiva, insa nu prin premiile puse in joc (nu ca ar fi de neglijat), ci mai ales pentru mandria si/sau dorinta de afirmare a bloggerilor
  • faptul ca tot mai multi bani din marketing merg spre online. O tendinta generala, datorata avantajelor oferite de online, in comparatie cu alte medii
  • si NU in cele din urma un produs bun.
Trebuie sa revin la acest articol si sa completez cu al V-lea ingredient pentru reusita campaniei #refinantare: un client BCR fericit.

De ce produsul de refinantare oferit de BCR este unul bun?

Pentru ca ofera:

  • un cost total al creditului mai mic
  • o sumă împrumutată mai mare
  • un termen de finanţare mai lung
  • posibilitatea de a cumula toate creditele într-unul singur, scăpând astfel de grija plăţii mai multor rate de credit
  • posibilitatea de schimbare a monedei în care contractezi împrumutul

Ce avantaje are acest produs fata de altele asemanatoare?

  • ZERO cheltuieli notariale
  • ZERO comisioane bancare (analiză sau administrare)
  • ZERO cost de evaluare
  • ZERO costuri pentru asigurare imobil
  • rată lunară mai mică, chiar dacă nu eşti client BCR
  • nu trebuie să prezinţi documente de la cealaltă bancă
In articolul scris pe zibo.ro: „Refinanteaza-ti creditele prin BCR si petrece mai mult timp cu familia ta” am promis ca ziborienii care imi vor trimite o poveste despre refinantarea propriilor credite, vor avea sansa ca poza copilului lor sa apara pe coperta Calendarului Zibo. Pentru asta ar fi trebuit sa contacteze banca si sa faca niste calcule.
Acum e mult mai simplu! A venit banca la tine. Dai click pe bannerul campaniei si ai un simulator de calcul a creditelor (sa speram functional cat de repede).
Asa ca fa-ti calculele si apoi trimite-ne pe email office@zibo.ro cam cat economisesti intr-un an si ce ai putea face cu banii respectivi pentru copii tai.
Ziboriti si va bucurati,
La BCR sa va refinantati!
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. Iulie 5, 2011 la 9:08 am

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: