Prima pagină > Uncategorized > #refinantare BCR promovata in sistem Pay Per Action

#refinantare BCR promovata in sistem Pay Per Action

Recunosc ca aceasta campanie realizata de ambasadorul Zibo si prietenul nostru Chinezu, se dovedeste o oportunitate interesanta de a scoate in evidenta eficacitatea metodei de promovare Pay Per Action pe care o propunem pe zibo.ro.

Cum promovam #refinantare pe zibo.ro?

Am creat o pagina de prezentare, dupa cum urmeaza:

„Ai unul sau mai multe credite si rata lunara totala ti-e greu de suportat?Du-te la BCR, fa-ti calculele si spune-ne si noua cat economisesti;spune-ne ce ai putea face cu acesti bani pentru copiii tai.”

Metadescrierea, dupa cum se stie, apare si pe Facebook cand un utilizator da click pe Like.

Cum am gandit campania?

Am incercat sa scoatem in evidenta unul din cele mai importante beneficii (reducerea ratei lunare) pentru parintii care vor profita de acest produs; evident legate de efectele pozitive obtinute : posibilitatea de a petrece mai mult timp cu copiii si de a le oferi bucurii in plus, cu mai putin stres. Am realizat chiar si un scurt filmulet ca o continuare a povestii „O ora cu copilul tau”.

Chiar daca personal sunt impotriva creditelor (exceptie fiind cele imobiliare, care folosite corespunzator pot fi considerate ca si investitii) stiu din proprie experienta (nu de alta, insa  nu cu  multi ani in urma am trecut printr-o perioada mai dificila datorata unor credite de consum), ca chiar merita pentru cei cu credite sa profite de aceasta oportunitate. De la BCR sau alta banca.

Ce face ca oferta celor de la BCR sa fie una interesanta este ca refinantarea la BCR are costuri zero! Aceste cheltuieli sunt de multe ori extrem de costisitoare: cheltuieli legate de rambursarea anticipata a creditelor curente, cheltuieli notariale, de evaluare, asigurare de locuinta, s.a. Costuri deloc mici si o spun  in cunostinta de cauza, pentru ca vreo 3-4 ani m-am ocupat de consiliere imobiliara.

Am incercat sa integram continutul paginii in contextul general al actiunilor organizate de zibo.ro in special de Ziua Copilului, cu ocazia primului flashmob al copiilor.

„Mami, tati, astazi ai timp sa petreci o ora cu mine?”

Care au fost rezultatele dupa doar 24 h?

Efectul pentru utilizatorii zibo.ro a fost unul neasteptat de promitator, rezultatul campaniilor de promovare in sistem Pay Per Action (vezi AICI detalii despre cum functioneaza) generate pe zibo.ro producand urmatoarele rezultate:

-click pe Like: 50

-click pe Share: 104

-Tweet si RT (inca neverificabile)

-raspunde la acest sondaj daca ai credite: au raspuns deja 7 (in doar cateva ore)

Va urma si actiunea trimite email de recomandare prietenilor tai, unde utilizatorii vor trimite prietenilor acest email.

Aceste actiuni au generat in doar 24 h peste 700 de vizite de catre 97 de vizitatori unici. Doar intr-o singura zi!

Vom reveni cu detalii.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. Iunie 28, 2011 la 8:30 am
  2. Iulie 5, 2011 la 9:08 am

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: