Studiu de caz despre promovarea eficienta a produselor si serviciilor pentru copii

De 1 iunie, am reusit impreuna cu profesorii si copiii apropiati de zibo.ro, sa organizam primul flashmob al copiilor.

Actiunea s-a dovedit o reusita, doar pana astazi incarcandu-se pe zibo.ro cu mult peste 200 de poze si filmulete dedicate flashmobului  de 1 iunie, Ziua Copilului. Am avut chiar placerea sa acord un interviu in direct la Radio Romania Actualitati.

Cum am promovat aceasta actiune?

  1. In primul rand am avut suportul ambasadorilor Zibo, bloggeri foarte cunoscuti din Romania, care au scris despre actiunea noastra:
       2.   Bineinteles ca am dat de stire utilizatorilor nostri prin stirile transmise prin newslettere:  „Petrece si tu o ora cu copilul tau” si „Tu cat castigi pe ora?”
        3.   Am realizat si 2 filmulete interesante pe care le-am incarcat pe Zibo.ro si pe Youtube
        4. Cele mai spectaculoase rezultate le-am obtinut folosind promovarea pe zibo.ro in sistem Pay Per Action
Cum am folosit promovareape zibo.ro  si care au fost rezultatele?
Ce rezultate am obtinut in nici o luna de promovare?
  • pagina Ziua Copilului a fost vizitata de peste 5000 de ori, avand pana astazi (7 iunie 2011) 1.758  vizitatori unici (!!!). Aceste cifre cu siguranta vor mai creste, chiar daca actiunea a avut loc deja.
  • s-au realizat:
    -463 de Like-uri (vezi AICI ce eficienta are acest tip de actiune)
    -238 de Share
    -92 Twwet Si 92 RT
    -21 utilizatori au trimis un nr. total de 210 emailuri de recomandare
Cat ar fi costat o astfel de campanie?
-Like: 463 X 0,9 = 416,7 euro
-Share: 238 X 0,3 = 71,4 euro
-Tweet: 92 X 0,4 = 36,8 euro
-RT: 92 X 0.5 = 46 euro
-trimite email de recomandare: 210 X 0,1 = 21 euro
TOTAL: 638,9 euro.
Rezulta un cost pe vizitator unic de 0,3634 euro !!!
Bineinteles ca o parte dintre vizitatorii unici au venit si de pe bloguri sau bannere, insa si asa costul per vizitator unic este unul foarte mic, comparativ cu alte metode. De exemplu, pe Google Adwords, un click (care nu este neaparat un vizitator unic, costa intre 0,4 si 1,5 euro.
Pe cei interesati in a testa GRATUIT timp de o luna promovarea pe zibo.ro, ii invit sa ne contacteze la tel. 0741.ziboro sau email sales@zibo.ro.

Lasă un răspuns

