Prima pagină > Actiuni sociale si umanitare, Uncategorized > Cum am filmat pentru actiunea de 1 iunie?

Cum am filmat pentru actiunea de 1 iunie?

Am filmat acest filmulet impreuna cu Tania, fetita mea cea mica.

Ideea filmuletului a venit de la o povestioara de pe net.

E o povestioara emotionanta pe care am folosit-o si in campania pentru „Saptamana familiei, saptamana fara TV„. Emotionanta pentru ca fiecare parinte se regaseste mai mult sau mai putin in aceste ipostaze.
Ei bine, desi talentul actoricesc imi lipseste in cea mai mare masura, cred ca acest filmulet mi-a iesit destul de bine.

  • De ce?

Pentru ca si eu m-am regasit in aceasta povestioara si am putut sa joc destul de natural, alaturi de nazdravana mea fetita de 7 ani, Tania, care in toamna va merge la scoala.

Ca multi parinti, imi doresc sa stau mai mult timp cu fetitele mele: Ioana, viitoare campioana la Roland Garros (face tenis de 2 ani jumate) si Tania, o fatita neastamparata si zburdalnica. Din pacate, recunosc ca scene asemanatoare cu cele filmate se intampla si in realitate destul de des.

Asa ca de 1 iunie, dupa organizarea primului flashmob al copiilor, le voi lua de mana pe amandoua si vom merge in parc: la o inghetata si binerinteles la un joc de badminton. Sper ca o voi convinge si pe Delia, mama lor si colega mea de camera de peste 15 ani.

Ziboriti si va bucurati, 

De 1 iunie pe copii sa ii distrati!

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

