3 reguli SEO pentru a ajunge in primele pozitii Google

Aceste reguli sunt general valabile, insa aplicate special pentru antreprenorii cu afaceri pentru copii care isi creeaza GRATUIT pagina de prezentare pe zibo.rouniversul online al copiilor. Vezi 8 motive sa-ti creezi pagina pe zibo.ro.

SEO este o componenta importanta a marketingului online, pentru orice afacere care se promoveaza online. Regulile SEO se aplica atat pentru paginile proprii, cat si pentru orice pagina de continut redactata online; de cate ori te dai pe net, lasi urme. Pot fi pagini de prezentare pe diferite directoare sau retele sociale, comunicate de presa, stiri transmise prin email abonatilor (newsletter), etc.

Despre SEO puteti citi articole scrise de foarte multi specialisti. Este un domeniu vast, extrem de interesant, aflat intr-o dinamica continua. Trebuie sa fii permanent la curent cu noutatile, pentru ca SEO se bazeaza pe algoritmiii folositi de motoarele de cautare, in special Google.

Este important sa stii ca la redactarea unei pagini de continut sunt 3 elemente SEO de care trebuie sa tii cont: meta title, meta description si meta keywords. In ultima vreme Google nu mai tine cont de meta keywords, iportante fiind meta title si meta descrition. Importanta este in continuare si densitatea cuvintelor cheie (cuvintele dupa care vrei safii gasit pe Google); este recomandata o densitate de 2-5%.

Cum alegi meta title si meta description pentru pagina TA de prezentare pe zibo.ro?

1.Alege si selecteaza titlul si metadescrierea exact cum pregatesti un anunt publicitar pentru Google Adwords (anunturi platite la Google, care apar deasupra sau indreapta rezultatelor Google, dupa cuvintele cheie alese).
Scrie-le din punctul de vedere al utilizatorului bisniut sa caute pe internet.

Vei avea cateva avantaje la alegerea titlului si descrierii fata de anunturile Google Adwords:

  • numarul de caractere atat la meta title, cat si la meta descriere este mai mare  fata de anunturile pentru Google Adwords:
    -la meta title poti folosi 100 caractere, din care 80 sunt luate in considerare si afisate in jur de 70;
    la Google Adwords poti golosi doar 25 de caractere
    -la meta descriere poti folosi 200 de caractere, din care vor fi afisate in jur de 160:
    la anunturile pe Google Adwords poti folosi doar 70 de caractere
  • daca pe pagina ta de prezentare de pe zibo.ro postezi un video (cu acelasi titlu) sunt sanse ca la rezultatele Google acesta sa apara indreptul descrierii tale, remarcandu-ti pagina intre celelalte rezultate 
  • daca vei demara o campanie de promovare „click pe Like” pe zibo.ro. ai sanse ca dupa 30 de zile sa fii pe prima pagina a rezultatelor Google. Primele pozitii iti asigura o rata de clickare mai mare decat anunturile platite. Vezi aici graficul de clickare a celor care cauta pe Google.
2.Titlul trebuie sa fie extrem de elocvent, primul cuvant fiind cel mai important. De aceea, NU alege ca si titlu numele firmei tale. Alege titlul dupa produsul sau serviciul pe care il oferi. Alegerea titlului este determinanta in decizia utilizatorilor de a intra pe pagina ta de prezentare pe zibo.ro. Utilizatorii sunt interesati de produsele si serviciile tale (specifice copiilor), nu de numele firmei tale.
Exemple:tabere pentru copii, hainute pentru bebelusi, jucarii pentru prescolari, materiale didactice pentru elevi de gimnaziu, tec.
3.Meta descrierea este textul care va aparea atat la rezultatele Google, cat si pe Facebook, atunci cand un ziborian (utilizator zibo.ro) da click pe Like pe pagina TA. Este foarte important ca textul sa se adreseze utilizatorilor (parintilor), sa fie logic, sa contina tagurile specifice din textul paginii tale, sa contina obligatoriu un indemn la actiune.
Ex.: Metadescrierea de la actiunea de 1 iunie, Ziua Copilului:

De Ziua Copilului inchide laptopul, lasa telefonul, lasa emailul, inchide televizorul si 
petrece  o ora impreuna cu copilul tau.
Participa la primul flashmob de 1 iunie. Click aici pentru detalii.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: