8 reguli de creare a unei pagini de prezentare pe zibo.ro

pay per actionExclusiv afacerilor cu produse si servicii destinate copiilor.

Te-ai convins ca ai nevoie de pagina de prezentare pe zibo.ro? Poti sa revezi inca o data cele 8 motive pentru a-ti crea o pagina pe zibo.ro.

Este foarte important cum iti construiesti pagina ta. Mai ales dupa ultimele modificari realizate de Google  referitoare la continut.

Merita sa iei in considerare urmatoarele reguli:

  1. Povestea (continutul scris) trebuie sa fie atat de lunga sau de scurta, cat sa prezinti in mod detaliat produsul sau serviciile tale. Scapa de balastul de cuvinte inutile, insa prezinta toate detaliile necesare. Daca textul e prea lung, folositi ancorele.
  2. Foloseste (obligatoriu) poze si video. O imagine sau un video pot spune povestea mult mai convingator. In plus, la partajarea pe retele sociale, pagina ta va aparea cu imagine; la rezultatele pe Google ai sanse sa-ti apara si video, ceea ce iti va scoate in evidenta descrierea paginii tale dintre celelalte rezultate.
  3. Titlul paginii este foarte important. Un titlu bun poate sa mareasca gradul de interes al vizitatorilor. Evitati ca titlul sa fie generic; este de evitat de asemenea sa folositi  numele firmei. Folositi o descirere scurta (pana la 100 caractere) a produsului sau serviciului pe care il oferiti.
  4. Scrieti din perspectiva vizitatorilor, a posibililor cumparatori. Descrieti produsele si serviciile, mai putin firma d-voastra. Clientii sunt interesati de produse, nu de firme.
  5. Pagina trebuie sa fie interactiva, sa sustina discutiile cu vizitatorii; fara advertising inutil. Scoate in evidenta beneficiile de care ar putea profita posibilii clienti.
  6. O recomandare (testimonial) din partea unui client este foarte utila. Foloseste-o cu incredere. Dar ai grija sa fie reala!
  7. Indemnul la actiune (eventual formularul de comanda) trebuie sa fie foarte vizibil. Pentru campanii speciale de promovare foloseste sistemul de promovare de pe zibo.ro Pay Per Action.
  8. Propune o metadescriere care sa-ti sustina pagina (foloseste acest instrument cu abilitate si vei obtine rezultate remarcabile). Construieste aceasta descriere asa cum ti-ai construi un anunt platit pe Google Adwords. Vom reveni cu un articol dedicat in intregime acestui subiect.  Deocamdata setarea elementelor ce tin de SEO (meta title, meta description, meta tag) sunt realizate de echipa zibo. Contacteaza-ne aici. Este important pentru tine.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: