Prima pagină > Despre PR si marketing, SEO PPC ... PPA, Uncategorized > De ce as mai face promovare pe Google Adwards?

De ce as mai face promovare pe Google Adwards?

De cand Google a schimbat modul de indexare si procesare a paginilor, punand accentul pe calitatea continutului (vezi detalii AICI) o intrebare ma tot sacaie:

De ce as mai face promovare pe Google Awords?

Am doua motive sa nu mai fac promovare pe Google Awords:

  • ratele de retentie incep sa fie tot mai bune pe Facebook comparativ cu Google Awords
  • o campanie bine gandita pe retelele sociale (Facebook si Twitter) oricum ma vor pozitiona in primele rezultate pe Google. Si atunci de ce as mai avea nevoie de anunturi platite pe Google Awords, cand oricum acesteas sunt mai putin accesate decat primele rezultate la cautarea pe Google?

Ma intreb totusi ce motivatie a avut Google pentru a face modificarile privind procesarea materialelor, dand prioritate celor partajate pe retelele sociale?

Pentru ca mie mi se pare ca-si fura singuri caciula.

Sa fie la mijloc o intelegere intre Google si principalele retele sociale?

Isi schimba Google politica de monetizare?

Cine ma ajuta cu cateva explicatii?

  1. Moro
    Martie 23, 2011 la 7:57 pm

    In primul rand, daca ai o afacere B2B si nu esti Microsoft, Cisco sau alt brand gigant, social media nu te ajuta. In al doilea rand, daca google nu facea nimic in privinta content farm-urilor, incepea sa piarda din utilizatori, deci mai putine posibile click-uri pe reclame…

    Cel putin asta este parerea mea.

    • Martie 24, 2011 la 6:26 am

      @Moro: De ce crezi ca social media nu te ajuta intr-o afacere B2B? Cred ca Linkedin este o platforma foarte buna pentru astfel de afaceri. Nu crezi?

      • Moro
        Martie 24, 2011 la 2:28 pm

        Depinde din nou de domeniu. De exemplu esti distribuitor de testere de retea (nu e domeniul meu dar am vazut ca exista adwords pe tema asta). Clientul (persoane tehnice) cauta specificatii review-uri etc. in niciun caz nu va sta pe linked sa caute o companie care ii ofera asa ceva. Cel putin nu in momentul asta.
        Parerea mea este ca linked-in este inca la inceput in domeniul promovarii companiilor.
        Pentru afecerea mea adwords imi aduce cei mai multi vizitatori cu o rata buna de conversie, fb pe locul doi, dar nu prea convertesc , iar ln e departe. Acum exista si posibilitatea sa fi implementat eu campaniile gresit, dar asta ramane de vazut🙂

        P.S. pe ce keyword ai gasit anuntul pt facebook?

      • Martie 24, 2011 la 2:35 pm

        @Moro: Pe: „promovare online pentru copii”, of course!

  2. Martie 24, 2011 la 6:24 am

    S-ar putea ca astazi sa fi primit partial un raspuns. Iata ce anunt am gasit pe Google (anunt platit, bineinteles):
    Facebook Publicitate – Atingeti-va audienta direct
    Anunţuri relevante
    http://www.facebook.com/Ads

  1. Aprilie 20, 2011 la 2:42 pm

Lasă un răspuns

