Prima pagină > Despre PR si marketing, SEO PPC ... PPA, Uncategorized > Continutul este rege! Regele a murit, traiasca regele!

Continutul este rege! Regele a murit, traiasca regele!

Ultimele modificari realizate de Google si Facebook vor produce schimbari radicale in strategiile de marketing online ale firmelor.


Toti cei din online stiu ca pentru o buna optimizare pentru motoarele de cautare (SEO) prima axioma este:

CONTINUTUL este rege!


Cu cat ai mai mult continut, obligatoriu original, alegerea corespunzatoare a cuvintelor cheie si  cu o densitate corespunzatoare a tag-urilor (cuvinte cheie) de 2-5%, cu atat motoarele de cautare te vor pozitiona mai sus pe paginile de rezultate. Ceea ce duce bineinteles la trafic.
Bineinteles ca apoi mai sunt cateva reguli legate de meta title, meta description, s.a. despre care va recomand sa cititi mai multe pe cei de la care ma inspir si eu:  SEOcentro sau Stefan Kungl & Bela Nagy.

Iata insa ca noile modificari facute de Google produc mutatii importante. Dupa cum remarcam deja, Google a inceput sa indexeze continutul din materialele create in flash (vezi aici detalii).

Insa sunt cateva modificari care transforma axioma de mai sus (continutul este rege) in:

CONTINUTUL este cu atat mai valoros cu cat este mai ACTUAL si mai SUPERIOR CALITATIV!


  • Prin CONTINUT ACTUAL e clar ce se intelege. Odata cu indexarea real time de catre Google, era evident acest lucru.
  • CONTINUT SUPERIOR CALITATIV

Practic Google a inceput sa acorde o importanta foarte mare continuturilor (paginilor) partajate pe retelele sociale. Cu cat un material primeste mai multe LIKE (care a preluat functia de SHARE) pe Facebook sau mai multe Retweets pe Twitter, cu atat este cotat mai sus in clasamentul rezultatelor pe Google.

Este o modificare care mi se pare extrem de importanta si de relevanta pentru toti cei care-si bazeaza marketingul online in special pe optimizarea pentru motoarele de cautare. Oare mai exista site-uri care nu acorda importanta SEO?

Aceasta schimbare duce practic la partajarea obligatorie a continutului pe retelele sociale, care devin tot mai importante. Inca nu ai pagina de prezentare pe Facebook? A noastra arata cam asa.

Prevad o explozie a conturilor si paginilor de prezentare pe Facebook, Twitter sau Linkedin.

Am realizat in ultimele 2 saptamani cateva teste, iar rezultatele au fost spectaculoase.

Zilele urmatoare voi pregati cateva campanii de promovare in sistem Pay Per Action pe zibo.ro pentru cativa sponsori ai Concursului Zibo, bazat pe actiunea utilizatorilor „click pe LIKE”. Va voi tine la curent (220 V, ca 380 V nu avem) in legatura cu rezultatele obtinute.

Poti vedea mai  multe despre promovarea pe zibo.ro, Pay Per Action.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: