Avantajele promovarii online Pay Per Action pe zibo.ro

Cea mai utilizata metoda de advertising folosita in momentul de fata este Pay Per Click, in special pe Goole Adwords (sau platforme asemanatoare, gen etarget.ro) si mai nou pe Facebook (in continua crestere si se pare cu rate de conversie mai bune).

Rata de conversie reprezinta procentule de vizite care sunt finalizate cu o actiune specifica: abonare news, creare cont, raspuns la un sondaj, descarcare voucher. Cea mai concreta este realizarea unei vanzari.

Conform celor mai buni specialisti o rata de conversie buna la abonarea la newsletter este undeva in jur de 2%.

Pentru cei care urmaresc doar trafic, atunci rata de conversie nu are nici o importanta. Insa pentru o monetizare a sitului importanta va fi rata de conversie in actiuni concrete.

In metoda Pay Per Action rata de conversie este de 100% pentru ca se plateste doar actiunea. Aceasta metoda este deocamdata la inceput de drum, inclusiv Google lansand varianta beta doar  pentru USA. Atat timp cat antreprenorii care se promoveaza online sunt interesati tot mai mult de actiunile concretizate in vanzare, metoda Pay Per Action va fi din ce in ce mai folosita.

Pentru antreprenorii cu afaceri pentru copii,  Zibo.ro propune cea mai eficienta metoda de promovare online, in sistem Pay Per Action.

  • Cum functioneaza?

-Iti inscrii firma pe zibo.ro completand acest formular.
Important! NU este  obligatoriu sa ai pagina proprie pe internet.
Cu cat informatiile vor fi mai detaliate, cu atat vizibilitatea ta va creste. Deasemenea este recomandat sa folosesti toate tipurile de continut: scris, imagini, video. In acest fel ai sanse sa te adresezi la toate tipurile de cumparatori: vizuali, auditivi, kinestezici.

-Stabileste-ti propriile campanii de promovare pe zibo.ro. La o pagina de prezentare poti avea oricate campanii de promovare (fiecare cu un minim de 50 de actiuni). Poti alege tipurile de actiuni, aria de acoperire (national sau judetean), precum si pachetul de promovare dorit.

  • Ce actiuni poti alege?

a) click pe un cuvant (ex.) (valabil si in sistem barter);
b) click pe un element foto (ex.)
c) click pe un element video (ex.)
d) trimiterea unei adrese de email
e) trimiterea unui nr. de telefon
f) raspuns la un sondaj, intrebare, chestionar (ex.)
g) descarcarea unui voucher (cupon de reducere)
h)click pe LIKE
i) orice alta actiune care crezi ca te poate ajuta sa interactionezi luna de luna cu utilizatorii zibo.ro

Confucius spunea: „Spune-mi si am sa uit. Arata-mi si poate o sa-mi amintesc. Implica-ma si am sa inteleg„.

Implica-ti utilizatorii cat mai mult, fii creativ in alegerea actiunilor dorite si vei vedea efectele pozitive in numarul sporit de vanzari.
85%  din utilizatorii zibo.ro sunt mamici intre 20 si 45 de ani.
Utilizatorii zibo.ro sunt motivati sa-ti viziteze paginile de prezentare si campaniile de promovare;  fiecare actiune realizata pe pagina ta (actiune aleasa de tine)  ii aduce unul sau mai multi zibari. Fiecare zibar inseamna pentru utilizator un vot in Concursul Zibo sau celelalte concursuri cu premii organizate de zibo.ro. In cele mai multe cazuri campaniile de 50 de catiuni se epuizeaza intr-o singura zi. Un utilizator poate realiza o singura actiune/luna.

Cu cat vei fi mai creativ in realizarea campaniilor, cu cat ii vei implica  (emotional) mai mult pe utilizatorii zibo.ro, cu atat sansele ca acestia sa devina clientii tai vor creste.

Poti gandi campanii de promovare avand ca scop:

-imaginea brandului (click pe text, imagine, video, click pe Like)

-crearea propriei baze de date (trimite nr. de telefon sau email)

-feedback privind propriile produse si preturi (raspunde la sondaj, la o intrebare)

-promovarea vanzarii (descarcare voucher)

Mai multe detalii AICI sau pe zibo.ro.

  1. Mai 2, 2011 la 12:59 pm

    Campaniile cost per action sunt cele mai iubite de clienti, si pe buna dreptate. Dincolo de avantajele financiare, este si mult mai usor sa le castigi increderea ….ca vor avea sezultate in urma campaniei .

    pana una alta ….viitorul promovarii online este compus in mare parte de campaniile cost per click (google adwords) si cost per action , asa cum este cazul cu bizo.ro

    felicitari pentru idee si mult succes !

    • Mai 2, 2011 la 2:21 pm

      Daniela, cred ca prezentul promovarii online se bazeaza in principal pe campaniile cost per click, pt. ca sunt si cele mai cunoscute (Google Adwords, in principal). Cat despre viitorul promovarii online, cu siguranta va fi reprezentat de campanii Pay Per Action, care asa cum spui, sunt cele mai iubite de clienti, pt. ca sunt si cele mai eficiente.
      Peste cateva zile voi publica un articol (tutorial) in care voi demonstra matematic plusul de eficienta (rezultate versus bani investiti) intr-o campanie pay per action pe zibo.ro. Zilele astea am facut cateva teste, iar rezultatele sunt exceptionale.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: